Αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης, και στο οποίο διαφημίζεται ο φραπές και η λέξη… μ@λ@κ@ς ως σήματα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status 107,7 και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη, η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ανέλαβε την ευθύνη για το όλο θέμα και εξήγησε ότι δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel το οποίο, όπως είπε, «όπως ανέβηκε στα social media, κατέβηκε» μεταδίδει το Thestival. Αναλυτικά τα όσα είπε η κα Πατουλίδου: «Μια ομάδα εννεά παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» και σημείωσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια. «Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.